Visie

Waar mensen samenwerken vormt Verbindende Communicatie een absolute meerwaarde, zowel voor de medewerkers, voor de organisatie als voor de klanten.

 

Het model van de Verbindende Communicatie steunt op een aantal eenvoudige basisprincipes die iedere werknemer - op elk niveau - makkelijk kan aanleren, hanteren en in de dagelijkse praktijk brengen. Winst op vlak van tijd en energie zijn onmiddellijk voelbaar, maar daar blijft het niet bij.

 

Verbindende Communicatie levert volgende resultaten op voor bedrijven:

 

  • Klantgerichtheid is niet langer een begrip, maar wel een doorleefde waarde voor iedereen.

  • Medewerkers nemen een zakelijke houding en een efficiënte werkmentaliteit aan.

  • Een positieve manier van communiceren zorgt ervoor dat mensen beslissingen sneller aanvaarden.

  • Conflicten worden voorkomen of makkelijk gehanteerd.

  • Medewerkers komen gemotiveerd naar het werk doordat ze bijdragen aan een duidelijk doel en het algemene succes van de organisatie.

  • Medewerkers en leidinggevenden halen voldoening uit hun relaties met klanten, leveranciers, collega's: kwalitatieve samenwerking en authentiek leiderschap.

  • Teams communiceren beter en effectiever.

Els Van Beveren 

Trainer in Verbindende Communicatie

 

0485 75 90 38

Kleine Kouterstraat 34

9290 Berlare

  • LinkedIn Clean

© 2017 by walk-your-talk